№
|
Жұмыс мазмұны
|
Мерзімі
|
Жауаптылар
|
|
Қыркүйек
|
1.
|
«Кіріс» бақылау диктантын
алып,қорытындысын шығару
|
5 қыркүйек
|
ә\б
|
2.
|
Өзара сабаққа қатысу Мұғалімдердің өз білімін көтеру жоспарын құру.
|
Ай бойы
|
Бастауыш
сынып мұғалім-
дері
|
3.
|
Оқушыларды қауіпсіздік ережелермен таныстыру
|
Қыркүйек
|
Сынып жетекшілері
|
4.
|
Дарынды,нашар оқитын оқушыларды анықтап,жоспар құру.Олармен жұмыс жүргізу.
|
үнемі
|
Сынып жетекшілері
|
5.
|
Сынып журналдарын нұсқаудан өткізу ,толтыру.
|
Қыркүйек айы
|
Оқу ісінің меңгерушісі
|
6.
|
Қазақ тілі апталығы
(ашық сабақтар, «Апталық бұрышы» безендіру.
|
15-22 қыркүйек
|
Бастауыш сын.
мұғалімдері
|
|
Қазан
|
1.
|
Мұғалімдердің сабаққа
қатысу.
|
Ай бойы
|
Бастауыш сынып мұғалімдері
|
2.
|
Әдістемелік журналдармен,публикациялар
жинағын басып дайындау
|
Қазан айы
|
Ә/Б жетекшесі
|
3.
|
2-4 сынып оқушылардың оқу
техникасын тексеру
|
|
Ә/Б жетекшіші
|
4.
|
Оқушыларды аудандық олимпиадаға дайындау
|
үнемі
|
Сейтимова А.С.
ТопаеваА.К.
|
5.
|
Қазақ тілі ,математика /жазба жұмыстары / 2,3,4 сыныптарда
|
|
Сейтимова А.С.
Топаева А.К.
|
Қараша
|
1.
|
І тоқсанның қорытынды бақылау
жазба жұмыстарына талдау.
|
2 апта
|
ә\б
|
2.
|
Бастауыш сынып бірлестігінің
Іс –шараларын өткізу жоспарын талдау
|
2 апта
|
Ә\б
|
3
|
Әр сыныптың кітапханамен бай-
ланысын қарастыру
|
Демалыс кезінде
|
кітапханашы
|
3
|
Бастауыш сынып пәндерінің берілу деңгейі:
/сабаққа қатысу/
1-3 сыныптарда ағылшын тілінің берілу сапасы/ ағылшын мұғ. Сабақтарына қатысу/
|
4 апта
|
Оқу ісінің меңгерушісі
|
4.
|
Үлгерімі төмен оқушыларды бақылауға алу жолдары (педагогикалық көмек)
|
|
Сынып жетекшілері
|
Желтоқсан
|
1.
|
Дидактикалық материалдарды
ретке келтіру
|
үнемі
|
мұғалімдер
|
2.
|
Баспа беттеріне мақалалар жазу
жағдайы
|
Жыл бойы
|
Бастауыш сынып
мұғалімдері
|
3
|
3-4 сынып –тест тапсырмалары
|
3 апта
|
Топаева А.К.
Сейтимова А.С.
|
4.
|
Тәжірбие алмасу,өзара сабаққа қатысу,жарты жылдық бақылау
|
4 апта
|
Ә\б жетекшісі,
мұғалімдер
|
5.
|
І жартыжылдық жұмыс есебі
|
|
Сынып жетекшілері
|
Қаңтар
|
1
|
2-4 сыныптардың күнделіктерін тексеру
|
3 апта
|
Ә\б жетекшісі
|
2.
|
1-4 сынып оқушыларының оқу техникасын тексеру
|
3 апта
|
Ә\б жетекшісі
|
3
|
Математика апталығы
|
4 апта
|
Бастауыш сынып
мұғалімдер
|
4.
|
1-4 сыныптарда көркем жазу дағдысы
|
|
Ә/Б жетекшісі
|
Ақпан
|
1
|
1-ші сынып оқушыларының бағалау жүйесіне үйрену дағдыларын,оқу және жазу сауаттылығын бақылау.
|
3 апта
|
Оқу ісінің меңгерушісі
Сынып жетекшілері
|
2.
|
Сынып журналындарының талапқа сай ұсталымы.
|
4 апта
|
Оқу ісінің меңгерушісі
|
3.
|
Оқушылардың ыстық тамақпен қамтылу жағдайы
|
4 апта
|
Сынып жетекшілері
|
Наурыз
|
1.
|
Оқушылармен қосымша жұмыс жүргізу
|
Жыл бойы
|
сын.жетекшілер
|
2.
|
« Өнерлі өрендер »сайысына
қатысуға дайындық жүргізу
|
|
Бастауыш сын.
Мұғалімдері
|
3.
|
Дидактикалық материалдар,
папкалардың толықтырылуы
|
Жыл бойы
|
ә\б жетекшісі
|
4.
|
Үлгерімі төмен оқушыларды бақылауға алу.
|
|
Сынып жетекшілері
|
Сәүір
|
1.
|
Аудандық олимпиадаға қатысу
|
Сәүір
|
3-4 сып.мұғалімдері
|
2.
|
Дүниетану апталығы
Ашық сабақтар
|
2 апта
|
Бастауыш сын.
Мұғалімдері
|
3.
|
1 сынып оқушыларының жылдық білімдерінің қоры-
тындысы
|
|
Ә\б
Сын.жетекшісі
|
4.
|
4 сыныптың сабақтарына қатысу
|
|
Пән мұғалімдері
|
5.
|
Пәндер бойынша оқу үлгеріме
мониторинг жасау
|
4 апта
|
Сынып жетекшілер,ә\б
|
6.
|
Оқушылардың күнделіктерін тексеру. 1-4 сыныптар
|
|
Ә/Б жетекшісі
|
Мамыр
|
1.
|
4 сынып оқушыларды тестілеу
|
1 апта
|
Пән мұғалімдер
|
2.
|
Оқушылардың оқу жылдамдықтарын тексеру/1-4с/
|
1апта
|
Бастауыш сын.
мұғалімдері
|
3.
|
Тәрбие жұмыстары бойынша шығармашылық есеп
|
2 апта
|
Сынып жетекшілер
|
4.
|
Жылдық жұмыстардың қорытындысы бойынша мұғалімдердің,оқушылардың
даму деңгейін анықтау
|
3 апта
|
Сынып жетекшілер
|
5.
|
4 тоқсан,ІІ жартыжылдық,жыл-
дық қорытынды,мониторингі
|
3 апта
|
Сынып жетекшілер,ә\б
|
6.
|
2013 -2014оқу жылы бойынша
қорытынды есеп беру
|
3 апта
|
Сынып жетекшілері,ә\б
|
7.
|
Мектеп жанынан оқушылардың
жазғы сауықтыру демалыс лагерін ұйымдастыру.
|
|
Сынып жетекшілері
|
8.
|
Соңғы қоңырау.
|
4 апта
|
Сынып жетекшілер
|
|
|
|
|
|
|
|
|